31 sierpnia 2009

sam. Katarzyna Banaszek





Kasia aktualnie jest przyboczna oraz podzastępową zastępu zastępowych Kamerun.

Kaśka w tej drużynie ma najdłuższy staż z wszystkich osób, które teraz do niej należą. Jest tu praktycznie od jej samego początku. Czyli prawie już 7 lat!

Prywatnie Bee uczęszcza do III LO do klasy II oraz w tym roku zaczyna jakże ciekawy przedmiot zwany filozofią ;) Uwielbia chodzić po górach oraz jeździć rowerem. A jej kolejną pasją jest gitara! To pierwsza osoba, która od zawsze w mojej pamięci potrafiła grac na gitarze.

W swej harcerskiej przygodzie Kasia odbyła już kilka funkcji, zaliczyła sporo wyjazdów i jest zadowolona, że pomimo czasem braku motywacji i chęci została i nadal jest w naszej drużynie.

Kaśka jest osobą raczej skrytą i zamkniętą, nie lubi współpracować z ludźmi, których nie zna i w swoim gronie zawsze potrzebuje bliskiej duszyczki. Wesoła, optymistyczna i z wielką nadzieją patrzy na otaczający ja świat. Dostrzega w nim to co ważne i piękne, a czasem też te najstraszniejsze rzeczy...

Kasia jest przy moim boku od momentu, w którym zostałam podzastępową zastępu Pogromni, z którego ona pochodzi ;) Od tamtej pory zawsze trzymałyśmy się razem, bo gdy ja zostałam zastępową ona została podzastępową itd. ;) Współpraca z Kasią jest prosta i przyjemna bo potrafimy się porozumieć czasem nawet bez słów ;)

A co Ty chcesz powiedzieć o Kaśce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz