16 sierpnia 2009

Marcin Piętas


Młody chłopak, który od pierwszej zbiórki w Wulkanie ciągle jest w tym samym zastępie. Fudżi to jego pierwszy i najukochańszy zastęp. Zawsze uśmiechnięty, bardzo radosny chłopak. Lubi się bawić i ciągnie za sobą chłopców z zastępu. Aktualnie podzastępowy tego zastępu.

Marcin zwany również Dodą od zimowiska w Lanckoronie nigdy nie zaśmiał się tak jak Doda po raz drugi i dzięki wyrażeniu swojej radości w tej sposób dh. Kasia Łopata nadała mu taka ksywkę wraz z dh. Kasią Dąbrowską (jeśli się mylę to mnie poprawcie ;)).

Stara się, jak mu to wychodzi? Bywa również. Każdy ma przecież wzloty i upadki, nikt nie jest idealny. Mam nadzieje, że Marcin uczy się na swoich błędach...

Gra również na gitarze jako kolejna osoba z RD, aktualnie gra lub uczy się grać na gitarze 5 osób z 7 osobowej RD :)

Marcin po mimo chęci do czynienia dobra ma brzydką tendencję, aby jednak zrobić coś na opak i inaczej niż trzeba było... Czemu? Taka osobowość ;)

Czy jest coś co Ty chcesz powiedzieć o Marcinie?

6 komentarzy:

  1. Tak, mylisz się, to Dąbi i ja nadałyśmy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam :( w moim wieku można już coś zapomnieć i pomylić Kasię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram, byłem przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcin rządzisz.. ;P
    Zajebiaste fotki. ;dd
    We like you very much.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. marcin
    fajne foty
    I like you, and a very XD

    OdpowiedzUsuń
  6. taa schola mi się przypomina

    OdpowiedzUsuń